28 Mayıs 2014 Çarşamba

İlk post, ilk heyecan :)

Merhabalar :)

Bu benim ilk postum ve blogumun üzerinde dumanı tütüyor daha haliyle biraz heyecanlı ve mutluyum :)
Bu blogda elimden geldiğince sizlere kozmetik, bakım ve makyaj ürünlerini tanıtacağım aslında bu genel bir tanım sadece bunlar olmayacak arada kaynatmalar da olucak tabiki ^.^
Birlikte güzel ve keyifli günler,anlar geçirmeyi diliyorum.
Kendimden bahsetmem gerekirse 19 yaşındayım , İstanbul'da oturuyorum, Beslenme ve Diyetetik bölümü okuyorum ,
boş zamanlarımda kendime yakışan kırmızı ruju bulamamaktan yakınıyorum :'(
 

Öhöm öhöm,
Biraz da iletişim yollarımızdan bahsedecek olursak
Malesef Google Friend Connect uygulaması kaldırıldığından (önceden açılan bloglar kullanabiliyor fakat yeni açılanlar kullanamıyor) beni Google+ , İnstagram ve Bloglovin üzerinden
takip edebilirsiniz sayfamızın sağ tarafında

  • İnstagram ve Bloglovin logolarının üzerine tıklayarak İnstagram ve Bloglovin hesaplarıma ulaşabilir,
  • Google+ takipçisi olmak için de ''Çevrelerine Ekle''yazısına tıkırdatabilirsiniz yada fotoğrafımın altında bulunan ''Takip et'' butonuna tıkırdatabilirsiniz,
  • Yine sağ tarafta bulunan ''İletişim formu'' bölümünden bana soru ve mesajlarınızı iletebilirsiniz,
en yakın zamanda maceralarımıza başlıyoruz yorumlarınızı bekliyorum :)
Küçük sürprizler, mutlu anlar ve esenlikler dilerim :)

2 yorum: