30 Mayıs 2014 Cuma

Maybelline Master Precise Eyeliner Pen İncelemesi

Merhabalar :)

Bugünkü konuğum Maybelline Master Precise Eyeliner Pen.
Maybelline bu ürünün 0.4 mm incelikteki ucu ile birlikte kusursuz incelikte ve dağılmayan çizgiler vaad ediyor.





Keçe uçlu bir eyeliner arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldım gerçekten çok ince bir ucu var ama bu ince uç vaadleri yerine getiriyor mu bunu konuşucaz ucunu da görelim :



Gerçekten çok ince bir ucu var ve gerçekten ürünü ilk kullanmaya başladığınızda kusursuz incelikler ve kuyruklar yapabiliyorsunuz, ama bu sadece üç gün sürüyor malesef. Daha sonra o incecik kısmına boya gitmemeye başlıyor ve o güzelim kuyruklar hayal oluyor. Yaklaşık iki haftadır kullanıyorum ve malesef kuyruk yapamıyorum ıslak mendille keskinleştirip düzeltmek zorunda kalıyorum. Eğer kuyruk yapmadan kalın eyeliner çekiyorsanız sizin için iyi bir haberim var kalın çekerken simsiyah bir eyeliner elde ediyorsunuz. Boyası gerçekten simsiyah fakat kuyruk çekemedikten sonra benim için bir anlamı yok malesef :( Sağ tarafta kalın kısmıyla çekilen eyelinerı sol tarafta ise ucuyla çekilen eyelinerı görüyorsunuz :


Gördüğünüz şekilde ürün 3 gün sonra bu hali alıyor malesef. Yapı olarak koyu bir yapısı yok biraz sıvı bir yapısı var bu güzel bir şey :) Akma, dağılma gibi herhangi bir şey gün içinde yaşamadım ama elinizi bir sürüşünüzde dağılabilecek durumda. Duruşunu da görelim :



Benim için çöpe atılacak bir ürün değil ıslak mendille kuyruk kısmını düzeltince gerçekten simsiyah güzel bir eyeliner elde ediyorum ama bir daha alır mısın derseniz almam çünkü 0.4 ml 'i 18 lira edecek bir ürün değil malesef dediğim gibi vasat bir ürün değil ama tekrar alacağım bir ürün de değil. Hepinize mutlu anlar, güzel günler diliyorum, hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder