7 Ekim 2014 Salı

Avon Ultra Color Bold Bare İmpact Ruj ve Bold Bordeaux Ruj İncelemesi

Uzuuuunca bir aradan sonra bol fotoğraflı bi post ile tekrar buradayım tekrar blogdayım :) Bugün blogda Avon'un yeni seri Ultra Color Bold rujlarından Bare İmpact ve Bold Bordeaux renklerini inceleyeceğiz, buyrunuz...


Avon'un son seri rujları özellikle yoğun renk vaad ediyor.


Paketlemesi gayet şık duruyor, göz dolduran bir görüntüsü var rujların. Üst kısımlarındaki şeffaf bölüm ile de rujlarınızı görüp ayırt edebiliyorsunuz. Şimdi tek tek inceleyelim ;




Bare İmpact rengi kahverengi alt tonlu bir nude rengi. İlk başta alırken korkmuştum çünkü katalogda oldukça kahverengi duruyordu ama göze alıp istedim. Aldığımdan beri sanırım her gün kullanıyorum bu ruju yapısıyla duruşuyla son zamanlardaki favorim kesinlikle. Her türlü makyaja uyum sağlıyor, mat değil çok parlak da değil hafif ıslak bitişli bir yapısı var, dudağı kurutmuyor, kalıcılığı orta seviye diyebilirim. Nude renkteki rujların ortak sorunlarından biri olan kusur belli etme durumu şükür ki bu rujda yok :) Dudak kusurlarınızı belli etmiyor. Rengini görelim ;


Rengi bu şekilde, müdüre kahverengisi gibi gözükse de size 90ları hatırlatsa da aslında dudakta çok güzel bir nude oluyor :) Görelim ;





Dudakta duruşu bu şekilde :) Dediğim gibi benim favori rujlarım arasında hatta şu sıralar gözbebeğim :)




Serinin belki de en iddialı rengi Bold Bordeaux'da sıra :) Yana yana bordo ruj ararken karşılaştık kendileriyle, bu ruj da katalogda kopkoyu durmasına rağmen aslı o kadar da koyu gelmedi ufak çaplı bir hayal kırıklığı yaşamadım değil. Baktığınızda rengi sizi heyecanlandırsa da sürdüğünüzde gördüğünüz rengi elde etmiyorsunuz malesef. Yapı olarak Bare İmpact ile aynı hafif ıslak bitişli, kurutma yapmayan, kusur belli etmeyen, orta kalıcılıkta bir ruj. Ve şunu söylemeliyim ki dudak kalemi olmadan kullanmak neredeyse imkansız ! Kullanımı çok zor bulaşmaya,taşmaya çok müsait. Almaya karar verdiyseniz uyumlu bir dudak kalemi aramaya başlamalısınız :)
Rengini görelim ;




Evet gördüğünüz o kopkoyu ruj sürdüğünüzde pembe alt tonlu bir kırmızı/bordoya dönüşüyor. Dudakta görelim ;




Genel olarak Avon Ultra Color Bold serinin yapılarını, duruşlarını ve kalıcılıklarını beğendim. Fakat almadan önce istediğiniz renkleri internette ve bloglarda araştırmanızı öneririm çünkü kataloglar bir miktar da olsa yanıltıcı olabiliyor. Ben geçen ay, tanıtım fiyatı olan 12,90 liradan aldım, ekim kataloğunda da aynı fiyat geçerli satın almak isteyenlere duyurulur :)
Umarım beğendiğiniz ve işinize yarayan bir yayın olmuştur :)
Beni sağ taraftaki ikonlarla diğer sosyal ağlardan da takip edebilirsiniz,
Örnek makyajlar,kısa ürün tanıtımları ve daha fazlası için beni İnstagramda ''makyajlarlayasiyorum'' adlı hesabımdan takip edebilirsiniz,
Hoşçakalın :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder