22 Temmuz 2014 Salı

Pure Beauty CC Cream İncelemesi

Merhaba :)
Blogumu açalı sanırım iki ay olmadı, bugün hemen her blogda gördüğünüz ve benim yazısını yazmakta geciktiğim bir ürünle karşınızdayım. Sahnedeki ürünüm Pure Beauty CC Krem, bir de benden dinleyin istedim, biraz uzun bir yazı olucak haydi incelemeye...
Önce CC Krem nedir bundan başlayalım. CC Krem ifadesinin açılımı Color Corrector yani renk düzenleyici. Yani eğer yüzününüzde sivilce lekeleri,güneş lekeleri vb. lekeler varsa CC Krem kullanabilirsiniz. Şimdi genel olarak ürünün özelliklerinden bahsedelim. Pure Beauty markası Watsons mağazalarında satılan Kore menşeili bir marka.Kore menşeili olmasının altını çizdim çünkü Kore menşeili ürünlerin tedavi edici özelliği vardır. Pure Beauty CC Krem, pembe çiçek kapsülü, gül suyu ve portakal kabuğu yağı içeriyor. Dermatolojik testlerden geçmiş bir ürün. Cilt rengi düzenleme, nemlendirme, pürüzsüzlük ve lekesizlik vaad ediyor. Ciltteki kızarıklıkları hafifletmeye yönelik bileşenler içeriyor.

 Paraben, Lanolin ve Alkol içermeyen bir ürün. Bu benim için çok önemli, aldığım ürünlerin mutlaka içeriklerine bakarak alıyorum çünkü.''Bunlar nedir ki ?'' demeyin ben size kısaca bahsedeyim detaylı bilgi için araştırma yapabilirsiniz ;
  • Paraben : Ciltte egzema ve alerjik reaksiyonlara sebep olan maddelerdir.Paraben sadece uygulandığı bölgede kalmaz cildimize,dokularımıza,kanımıza hatta idrarımıza kadar yayılır. Kadınlarda meme kanserine sebep olduğu bilimsel bir bilgidir. Paraben uygun fiyatlı olup raf ömrünü uzatır bu sebeple kozmetik ürünlerinde sık sık karşılaşırız.
  • Lanolin : Koyunların yağ bezlerinden elde edilen bir maddedir.Lanolin paraben kadar zararlı olmasa da alerjik reaksiyonlar oluşturabilir.
  • Alkol : Kozmetik ürünlerinde genellikle Antiseptik özelliği ve ferahlatma özelliği sebebiyle kullanılır. Deride kızarma,pullanma,batma hissi yaratır, cildi zedeler ve hırpalar.Yağ salgılarını tahrip eder. Cildi erken yaşlandırır.
Onun dışında fotoğrafta görüdüğünüz gibi 40 ml 'lik bir ürün. Ben yaklaşık 3-4 ay her gün kullandım hala da kullanıyorum %30-40 civarı duruyor. Yani bu özelliklerinin yanında çok çok bereketli bir ürün.Daha önce de söylediğim gibi dermatolojik testlerden geçmiş, yani benim gibi cildi hassas olanlar da rahatlıkla kullanabilir.

Ürünün paketlemesi de çok güzel. Pembe olması benim için yeterli :) Gerçekten çok tatlı, parıltılı, ışıltılı bir pembe. Kutusu da koyu pembe şekilde tasarlanmış. Ürün tüp şeklinde ve tüpün ucu çok ince olduğu için istediğiniz miktarda ürün alabiliyorsunuz, bu şekilde dökülme, taşma, ziyan olma gibi durumlar yaşamıyorsunuz bu da artı bir özellik benim için.

Ürünün iki rengi mevcut İvory ve Natural olarak, bendeki rengi İvory. Ürünü ilk sürdüğünüzde size bembeyaz gelebilir, panik yapmanıza gerek yok çünkü yaklaşık 1 dakika sonra yüzünüze uyum sağlamış oluyor, benim yüz rengim boynumdan daha koyu, boynumla yüzüm arasında daha da fark yaratmamak için açık renk kullanıyorum ve sorun yaşamıyorum maske gibi bir görüntü asla oluşmuyor. Yapısı incecik yani nasıl desem bir nemlendirici kadar bile ağırlık, kalınlık hissettirmiyor. Kapatıcılığı orta-iyi seviyede bana gayet yeterli geliyor, aylardır fondöten kullanmıyorum. Yüzdeki duruşu çok güzel, cilde çok güzel bir parlaklık veriyor ama bu parlaklık ''sağlık parlaklığı''. Her gün 3 litre su içiyormuşsunuz da cildiniz mükemmel sağlıklıymış gibi bir görüntü bu. Benim cildim karma, rahatlıkla kullanabiliyorum ama cildi çok yağlı olanlara önermem pudrayla dengelenemeyecek kadar parlama yapabilir. Koku konusuna gelecek olursak, hafif bir gül kokusu var beni rahatsız etmiyor aksine hoşuma gidiyor ama bu konuda çok çok hassassanız koklamadan almamanızı öneririm, rahatsız edecek boyutta olabilir. Güneş koruması özelliği olması da çok iyi bir özellik ben yazın sürüp çıkabiliyorum. Yukarıdaki fotoğrafta bileğime sürülmüş halini görüyorsunuz şimdi aşağıdaki fotoğrafta uygulanmış halini görüceksiniz.



Benim damarlarım çok belli, çok görünürdür yine de güzel bir kapatma sağladı. Neden iki fotoğraf koyduğumu soracak olursanız, içindeki simleri görmeniz için ! Evet evet sim ! Bu ürünü Watsons'ts bileğime ilk denediğimde ''Aman Tanrım !'' dedim, saf sim. Tamamen sim yani, böyle olamaz dedim herkes çok beğeniyor dedim ve yüzümde de denedim. Yüzümde bir tane bile sim göremedim, hala şaşkınım hala esrarengiz bir ürün benim için :D 

Yüzümde oluşturduğu fark bu şekilde. Gün ışığında çekemedim kusura bakmayın :( Görebildiğiniz gibi uygulamadan sonraki hali daha aydınlık, daha sağlıklı duruyor. Renk farklılıklarını eşitliyor ve pürüzsüz bir görünüm oluşturuyor. Yazının en başında tedavi edici özellik demiştim peki tedavi ediyor mu ? Kesinlikle tedavi ediyor. Bu ürünü kullanmaya başladığımdan beri cildimdeki lekelerde ciddi anlamda açılma oldu ve cilt tonum artık daha eşitlenmiş halde mucize gibi yani. İnanılmaz memnun kaldığım bir ürün kesinlikle bittikçe alıcam. Parasını dibine kadar hak ediyor.
Özetleyecek olursak cildinizi hem tedavi eden hem de mükemmel gösteren bir ürün. Zararlı maddeler içermiyor aksine gül suyu ve çiçek özleri gibi güzel maddeler içeriyor. Ayrıca bereketli, güzel ambalajlı,güneş koruması özelliği olan, yaz-kış kullanılabilecek bir ürün (özellikle yazın fondöteni aratmıyor). Fiyatı da gayet uygun, ben çok çok çok memnunum kesinlikle favori cilt ürünlerimden biri.
Bu ürünü Watsons mağazalarında 27 lira civarında bulabilirsiniz.
Merak ettikleriniz, sormak istedikleriniz varsa yorum yazabilir veya maill atabilirsiniz :)
Yayınlarımı beğendiyseniz beni G+ ve Bloglovin 'den takip edebilirsiniz butonları sağ tarafta bulunuypr,
Kısa ürün incelemeleri, duyurular, örnek makyajlar vs için beni İnstargram 'da takip edebilirsiniz, İnstagram adım ''makyajlarlayasiyorum'' ,
Umarım beğenmişsinizdir ve faydalı bir yazı olmuştur, 
Hepinize sevgiler, hoşçakalın :)



20 yorum:

  1. Merhaba :)
    Tam benlik bir yazı olmuş emeğine sağlık.. Cildim karma-hassastır fondotenden nefret ederim bb ve cc kremler tercihim oldu özellikle temiz içerikli olması gerek bu ürünü merak ediyordum güzel oldu ;) okumak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşine yaradıysa ne mutlu bana :) denemediysen mutlaka denemelisin kesinlikle tavsiye ediyorum :)

      Sil
  2. Oncelikle emegine saglik cok guzel anlatmissin bende 1 aydir kullaniyorum inanilmaz memnunum gercekten:) bb olanini kullandinmi peki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim canım :) Bb kremini kullanmadım ama bileğimde ikisini de deneyip karşılaştırdım. Bb krem bileğimdeki çizgilere dolarken cc krem örtüp pürüzsüz bir görüntü verdi hiç düşünmeden cc kremi aldım. Ama tabiki sadece bileğimde denedim en sağlıklı sonucu bir watsons mağazasına gidip yüzünün bir yarısına bb bir yarısına cc sürerek elde edebilirsin, sevgiler :)

      Sil
  3. Merhaba yazdıklariniz çok şey kattı gercekten sizden cok iyi seyler ogrendim cc krem hakkinda da cok aydınlattiniz fakat bir de karma ve hassas ciltler icin önerebileceginiz fondöten nedir ?

    YanıtlaSil
  4. merhaba cnm bloğunu keşfettim senide beklerim bloğuma sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. göz çevresine uygulanabilir mi?

    YanıtlaSil
  6. Cc cream harika bişey özellikle hassas ve kuru ciltler için çok uygun . Kullandığım en güzel kapatici ,yüzde yok gibiiii :) kesinlikte tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  7. Merhaba yüz tipinin karma veya kuru olduğunu nasıl anlayabilirim ? Lutfen yardımcı olun şimdiden tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  8. Bende naturel aldım beyaz tenliyim ama çok beyaz olsun istemedim hata mı ettim bilmiyorum.ama evet ben yüzüme sürdüğüm de simleri gördüm.kalıcı mı geçicimi acaba? bir de ıvory mi alsaydım acaba

    YanıtlaSil
  9. Merhablar ben bi sey danisicaktim bende bu cc kremi kullaniyorum ama yuzmdeki bazi lekelrii hala kapatmiyo acaba bana onerebiliceginiz cok yogun olmayan ve uygun fiyatli bir kapatici varmi cevaplarsaniz cok sevinirim bu arada bende ivory tonunu kullaniyorum😊

    YanıtlaSil
  10. Merhablar ben bi sey danisicaktim bende bu cc kremi kullaniyorum ama yuzmdeki bazi lekelrii hala kapatmiyo acaba bana onerebiliceginiz cok yogun olmayan ve uygun fiyatli bir kapatici varmi cevaplarsaniz cok sevinirim bu arada bende ivory tonunu kullaniyorum😊

    YanıtlaSil
  11. Merhaba bu krem fotoğraflarda nasıl duruyor acaba? Cevap için şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. Yağlı cilt tipine uygun mu

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar! Bende bu ürün hakkındaki yorumlarımı bloğumda paylastım. Buralarda yeniyim😌

    YanıtlaSil
  15. Ne ile uygulamayı tavsiye edersin?

    YanıtlaSil
  16. Merhaba bu ürünü kullaniyorum.cok memnunum Pink flower complex spf 30 PA natural kullandığım ürün.Ama üretimi durdurul.us ve ben ildugum bölgede bulamıyorum.Bana bu konuda yardımcı olabilir misiniz acaba...

    YanıtlaSil
  17. Ben natural aldım yüzümü çok koyu yaptı . Ama ivory olanını da alacağım kokusu harika

    YanıtlaSil