7 Haziran 2014 Cumartesi

Wet n Wild Balm Stain Lady and The Vamp (E124)

Günaydınlar :)

Final haftasında olduğum için yazım biraz gecikti malesef :( Bugün sahnede Wet n Wild Balm Stain E124 numara ''Lady and The Vamp'' var .


 
Biliyorsunuz ki kendime yakışan koyu renk rujları bir türlü bulamıyordum sonunda bir tane buldum gerçi bu tam ruj değil balm ama hemen her yönüyle bir rujdan daha iyi diyebilirim. Detaylara girmeden önce fotoğrafını görelim :



Öncelikle paketinin mor olmasına ve isminin içinde ''vamp'' geçmesine aldanmayın çünkü bu balmın rengi mor değil tam anlamıyla bir ''vişne çürüğü'' :





Renk olarak pembe alt tonlu bir vişne çürüğü kesinlikle mora değil bordoya daha yakın yapı olarak ben çok beğendim gayet nemlendiriyor ve yapış yapış olmuyor ağırlık vermiyor. Renk verme açısından da isminde ''balm'' geçen bir ürüne göre çok iyi renk veriyor özellikle kalıcılığı çok iyi dudağınızdan isteseniz bile çıkaramıyorsunuz çünkü silindiğinde dudakta pembe renk bırakıyor, bahsettiğim hafif pembe yada dudak pembesi değil pembe ruj sürülmüş gibi bir pembelik bırakıyor bu benim için iyi bir şey gün içinde tazelemeye pek fırsatım olmuyor ve bu ürün sayesinde her daim dudağımda ruj oluyor !!



Tek bir kötü yanı var o da şu ; üzülerek söylüyorum ki her Wet n Wild ruju gibi paketlemesi kötü...
Daha ilk aldığğımda bu fotoğrafları çekerken kapağı girdi ürünün içine ve bir miktar bölündü... Çok çok dikkatli kapatıp açmak gerekiyor ben dikkat ettiğim halde böyle bir olay yaşadım. Wet n Wild tamam uygun fiyatlı bir marka ama biraz daha düzgün paketlemek çok zor olmamalı. Ürünün rengi fotoğrafta gördüğünüz gibi bordoya daha yakın hatta morla alakası yok lütfen denemeden yanılıp almayın. Şimdi bende duruşuna bakalım :







Bende duruşu bu şekilde sürüldüğünde biraz kalem izi bırakıyor o yüzden parmağınızla dağıtmanızı tavsiye ederim. Sonuca gelecek olursak ;
  • Güzel bir pembe alt tonlu vişne çürüğü rengi
  • İsminde ''balm'' geçen bir ürüne göre renk vermesi çok iyi
  • Kalıcılığı bir rujdan daha fazla çünkü silinse bile dudakta pembe bir renk bırakıyor
  • Yapısı güzel ağırlık yapmadan nem veriyor
  • Bir tek paketlemesinden memnun kalmadım
Bu ürünü ve diğer Wet n Wild ürünlerini Gratis mağazalarında bulabilirsiniz ürünün 3g fiyatı 12.90 ben diğer renklerinden de almayı düşünüyorum üründen memnun kaldım ve şu sıralar çok sık kullanıyorum.Siz de denemek isterseniz bir Gratis mağazasına uğrayıp testerlarına bakabilirsiniz.

Siz ürün hakkında ne düşünüyorsunuz ? Bunu da sormuş olayım, umarım faydalı bir yazı olmuştur bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder