18 Haziran 2014 Çarşamba

Rimmel London Apocalips Ruj - 101 ''Celestial''

Merhabalar :)

Bugün en sevdiğim rujlarımdan biri olan Rimmel London Apocalips ''Celestial'' konuğum olucak.Rimmel London'ın bu serisinden hala bir ruj edinmediyseniz çok şey kaçırıyorsunuz demektir ! Buyrun incelemeye :)


Rimmel London'ın bu seri rujları renkleriyle,yapılarıyla,kalıcıklarıyla,paketlemesiyle benden 10/10 aldı :) Göz dolduran şık bir paketlemesi var bu da büyük bir artı bana göre. Bendeki 101 numara Celestial ruju ne açık denilebilecek ne koyu denilebilecek orta tonlarda bir pembe.


Ağırlık ve yapışma yapmayan likiti sayesinde dudaklarınızda gloss olduğunu unutuyorsunuz size kendini ruj gibi hissettiriyor bu benim için çok önemli yapış yapış glosslardan herkes gibi ben de hoşlanmıyorum :/ Ürüne güzellik katan yönlerden birinin de fırçası olduğunu düşünüyorum.Tüylerden oluşan fırçasının bir yüzünde tüy yok ve boşluk var likit o boşluğa doluyor, dudağımıza uyguladığımızda ise komple bir fırçadaki ürün değil de sadece bir boşluktaki ürün geliyor bu sayede yapış yapış olmadan iyi bir şekilde dağılmış bir gloss elde ediyoruz :) Ayrıca bu boşluk sayesinde fırça dudağımıza oturuyor ve rahat bir uygulama sağlıyor, fırçayı görelim :

Fırçası bu şekilde. İş fırçasında mı likitinde mi derseniz bence ikisinde de çünkü likitinin yapısı çok güzel kremsi ama ağırlık yapmıyor,parıl parıl parlamıyor ve en önemlisi yapışmıyor :) Fırçasına düşen iş ise ürünü eşit bir şekilde ve dolgunlaştırmak, evet evet dolgunlaştırmak ! Ürünün dolgunlaştırıcı etkisi olduğunu farkettim, bu fırçasının dudağa oturuşundan kaynaklanıyor sanırım. Boşuna sevmedim bu kadar :) Bendeki rengin duruşunu görelim :


Koyu durması sizi korkutmasın dudakta rengi açılıyor paketin üzerindeki renge dönüyor :)




Ürünün dudakta duruşu bu şekilde dediğim gibi benim en sevdiğim rujlarımdan biri,serinin diğer renklerini de almayı düşünüyorum, Rimmel London ürünlerini Watsons mağazalarında bulabilirsiniz ürün 5.5 ml fiyatını tam olarak hatırlamıyorum 13-14 lira olması lazım yolunuz Watsons'a düşerse kesinlikle inceleyin derim, mutlu günler :)))

1 yorum: