20 Haziran 2014 Cuma

Mac Patina Eye Shadow

Merhabalar :)
Bugün karşınızda rengine aşık olduğum Mac Patina göz farı var :) İncelemek için sabırsızlanıyorum, baştan söyleyeyim bol fotoğraflı bir yazı olucak ^.^
haydi başlayalım :)



Mac Patina, çok değişik bir renk öncelikle. Ona her baktığımda farklı bir renk görüyorum. Bazen haki yeşili bazen gri bazen de tam bir kahverengi. İçinde altın rengi-bronz ışıltılar bulunuyor. Yani rengi için altın rengi ışıltılar içeren yeşil yansımalı antik kahverengi diyebiliriz, evet evet tanımı bu ! Evreka diye bağırmak istiyorum !



 Kendisi Mac'in en iyi 10 farından biri seçilmiş ve bana göre haketmiş :) Her göz renginin günlük makyajda da gece makyajında da rahatlıkla kullanabileceğini düşünüyorum özellikle yeşil ve ela gözleri ön plana çıkaracaktır. Yaz-kış kullanılabilecek güzel bir renk.



Farklı ışıklarda rengini göstermeye çalıştım. Diğer bir özelliği hiç tozutma yapmaması gerçekten isteseniz de tozutamıyorsunuz. Hiç mi kötü yanı yok derseniz var o da şu ; pigmentasyon. Pigmentasyonu bana biraz düşük geldi The Balm farlarıyla karşılaştıracak olursak pigmentasyon açısından biraz düşük kalıyor ama bu tabiki ürünü kötü yapmıyor far bazıyla çok iyi sonuçlar elde edilebilirsiniz, kendisi benim en sevdiğim farlarım arasında :) Duruşunu görelim :




Mac'ten bir far almayı düşünüyorsanız ve hangi farı alacağınıza karar veremiyorsanız bence Patina'ya bir bakın.Bana göre çok özel bir renk. Tek başına uygulayabilirsiniz, kahvelerle veya altın sarısıyla kullanarak günlük bir makyaj elde edebilirsiniz yada siyahla kullanarak çok çekici bakışlar yakalayabilirsiniz uyum sağlayabileceği çok renk var bence mutlaka edinmelisiniz ben bittikçe almayı düşünüyorum ^.^ Bu ürünü Mac mağazalarında ve www.maccosmetics.com.tr sitesinde bulabilirsiniz, ürün 1.5 gr fiyatı 52 lira , umarım faydalı olmuştur.
Günleriniz güzel geçsin , hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder