8 Temmuz 2014 Salı

Real Techniques Expert Face Brush İncelemesi

Merhabalar :)

Bilgisayarımın bozuk olması sebebiyle uzun süredir yayın yapamıyordum :( Bugünkü konuğumuz son zamanlarda çoğu makyaj severin gözdesi olan Real Techniques fırçalardan Expert Face Brush, bakalım gerçekten uzman mı ? Haydi incelemeye :)


Real Techniques fırçaları, Youtuber Pixiwoo kardeşlerin videolarında bu fırçaları tanıtmasıyla hızlı bir şöhrete ulaştı.Fırçanın kutusunun arkasında Pixiwoo kardeşlerin fotoğrafları var fakat ben kutunun arkasını çekmeyi unutmuşum :( Konumuza dönecek olursak, bu şöhrete kavuşan fırçaların içinde en sevilenlerinden en gözdelerinden biri de şüphesiz Expert Face Brush...

 Öncelikle fırça çok şık bunu belirtmeden geçemiycem, bakır rengi sapı ve siyah tabanı gerçekten çok güzel bir görüntü oluşturuyor.Real Techniques fırçaları kalın ve korunaklı kutularda satılıyorlar bu sayede kıllara zarar gelmesi ve satın alınmadan önce dokunulması engelleniyor. Fırça iki renkli taklon kıllardan oluşuyor, taklon kıllar sentetik malzemeler olup üzerinde bakteri barındırmama özelliğine sahip ki bu benim gibi hassas cilde sahip olanlar için çok çok önemli bir nokta.


Bir diğer husus fırçaların isimlendirilmesi; açıkça söylemek gerekirse ben Mac,Sigma gibi markaların yaptığı fırçaların numaralandırılması işinden hiç hoşlanmıyorum çünkü hangi numaranın ne fırçası olduğunu tek tek araştırmak gerekiyor yada birinde gördüğünüzde mutlaka not almanız gerekiyor. Real Techniques fırçaların hepsinin üzerinde ne fırçası olduğu yazıyor bence bu hem makyaja yeni başlayanlar için hem de benim gibi düşünenler için çok iyi bir durum :)
Fırçanın yapısına gelecek olursak alışılmış yüz fırçaları gibi yuvarlak değil elips yapıda sık kıllı bir fırça.Yumuşacık olması da çok güzel bir his bırakıyor :) Sık kıllı olması hem krem hem de sıvı formdaki ürünlerin rahat ve fırça izi bırakmadan uygulanmasını sağlıyor.Bu güne kadar fondöten uygulamak için hep beauty blender süngerler kullandım fırçaların hep fırça izi bıraktığını düşünürdüm.Bu fırça ile ister dairesel hareketlerle ister tampon hareketlerle fondöteninizi uyguladığınızda beauty blender gibi doğal bir görünüm elde ediyorsunuz ve tadından yenmiyor :)
Peki bu ''Uzman Yüz Fırçası'' ile sadece fondöten mi uygulanıyor ? Tabiki hayır ! Bu fırça ile yüz ürünlerinizi (fondöten,bb krem,cc krem),pudranızı ve allığınızı uygulayabilir, yüzünüze(burnunuz hariç) kontür uygulayabilirsiniz.Ne harika değil mi :) Hem sıvı hem krem formdaki ürünleri uygulamakta oldukça başarılı. Kısacası acil bir yere gitmeniz gerekiyor ve bir sürü fırça taşımak istemiyorsanız bu fırçayı alıp çıkabilirsiniz hemen her işinizi görür :) Henüz 1 kere yıkadım ve kıl dökülmesi gibi bir sorun yaşamadım kolay temizlenip hızlı kuruyan bir ürün.

Pixiwoo kardeşlerin Youtube kanalından da bu fırçanın tanıtım videosunu izleyebilirsiniz. Özetleyecek olursak uygun fiyatlı,yüksek performanslı,şık,antibakteriyel bir fırça ben kesinlikle tavsiye ediyorum. Real Techniques ürünlerini Watsons,Gratis ve Migros'larda 35 lira civarı bir fiyata bulabilirsiniz. Ben Kozmela.com sitesindeki %50 indirim kampanyasından aldım, kampanya hala devam ediyor güvenli bir şekilde alışveriş yapabilirsiniz 1 gün gibi kısa bir sürede elime ulaştı.
Umarım faydalı ve fikir verici bir yazı olmuştur hepinize mutlu,sağlıklı günler diliyorum,
Hoşçakalın :)


5 yorum:

  1. yaziniz icin cok tesekkurler beni cok bilgilendirdi :))) birde bu fircalar nasil ve nelerden yapiliyor diye bir yzi yazabilir misiniz ? ben cok merak ediyorum bununla ilgili hic yazi bulamiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşe yaradıysa ne mutlu bana :) Tabiki bir yazı hazırlamaya çalışırım, real techniques fırçaların sentetik taklon kıllardan oluştuğunu ve bakteri tutmadığını biliyorum sadece. Ama taklon nedir nasıl üretilir sentetik kıllar ne demek bunları araştırıp bir yazı hazırlamaya çalışıcam :)

      Sil
  2. Merhaba, blogu takibe alabileceğim bir yer göremedim nerden takibe alabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Beni sayfanın sağ tarafındaki ikonlardan bloglovin, google+ ve instagram hesaplarımdan takip edebilirsiniz :)

      Sil