14 Temmuz 2014 Pazartesi

Diadermine High Tolerance Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu/Arındırıcı Tonik İncelemesi

Merhabalar :)
Makyaj Temizleme Suyu kavramı hayatımıza yeni yeni yerleşmeye başladı. Eminim içinizde ''su gibi bir şey nasıl temizleyecek'' diye düşünenler vardır, biliyorum çünkü ben de öyle düşünenlerdendim :) Bugün karşınızda Diademine High Tolerance Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu/Arındırıcı Tonik var, buyrun incelemeye...
Öncelikle Makyaj Temizleme Suyu kavramını konuşalım. Makyaj Temizleme Suyu, tüm yüz,göz ve dudaklar için kullanılabilen temizleyici üründür. Makyaj temizleme suları pratikliği ile şu aralar oldukça popüler olan ürünlerden. Benim gözlerim çok hassas olduğu için Diadermine gibi dermotolojik özelliği olan bir makyaj temizleme suyu tercih ettim, özelliklerini yakından görüp incelemeye geçelim,

Diadermine Makyaj Temizleme Suyu (ismi çok uzun olduğu için kısaltıyorum :) ), aynı zamanda tonik olarak kullanılabilen bir ürün. Ben bu yönünün çok faydasını gördüm örneğin bir yere gitmeniz gerekiyor ve yüz makyajı temizleyicisi,göz makyajı temizleyicisi,tonik taşımak çok zor geliyor sadece bunu alıp çıkabilirsiniz :) Benim gibi hassas gözleri ve cildi olanlar için çok güzel bir ürün çünkü içinde Paraben, Parfüm, Silikon bulunmuyor. Gerçekten herhangi bir kokusu yok, koku konusunda hassas olan kişiler de tercih edebilir.Ben bir ürün alırken özellikle içeriğine çok dikkat ediyorum ve Diadermine 'in bu ürünü gerçekten çok ama çok masum. Bu tür maddeleri bulundurmamasının yanında bir de bitkisel özler içeriyor :)
İçerik yönünden benden 10/10 aldı diyebilirim :)
Yazılar ufak ama fotoğrafın üzerine tıklayarak büyütebilirsiniz :) İçeriği çok temiz, fotoğrafı büyütüp okuyabilirsiniz. Şimdi işlevlerine geçelim yani temizlemesine,
  • Göz : Benim hemen her temizleyicide yanan gözlerimi bu ürün yakmadı benimle aynı sorunu yaşayanlar gönül rahatlığıyla alabilir. Göz makyajı temizleme konusunda tabiki çift fazlı bir temizleyici kadar çabuk çıkarmıyor ama bir temizleme suyuna göre iyi diyebilirim. Kıyaslamak gerekirse çift fazlı bir makyaj temizleyicide göslerinizi 2 kere siliyorsanız bununla 3 kere silmeniz gerekiyor. Aralarında dağlar kadar fark yok ve gerçekten bir temizleme suyuna göre çok iyi bir performans bu bana göre.
  • Yüz : Makyaj temizleme Suları ne kadar iyi olursa olsun bence yüzü tamamen temizlemiyor bunu sadece Diadermine için söylemiyorum genel olarak makyaj temizleme suları böyle bence. Bu ürün yüz makyajınızı sizi idare edecek şekilde temizliyor. Evet bir misafirliğe gittiğimde beni o gün idare edecek kadar temizliyor memnun kalıyorum ama bana göre her gün sadece bu ürünle yüz temizlenmez, derinlemesine değil yüzeysel bir temizleme çünkü. Ben yüz temizleme ürünümü kullandıktan sonra bu ürünü tonik olarak kalıntı temizleme amaçlı kullanıyorum. Makyaj Temizleme Suyu olarak bakarsak iyi bir performansı var yüzde de.
  • Dudak : Dudak makyajını etkili bir şekilde, tek seferde çıkarıyor bu yönden de performansından memnunum.
 Diadermine Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu/Arındırıcı Tonik benim performansından memnun kaldığım bir ürün, bitince tekrar alabilirim. Hassas gözlere, hassas cilde sahipseniz, kokulu ürünlerden rahatsız oluyorsanız, ürünlerin içerikleri konusunda takıntılıysanız (benim gibi), çok amaçlı bir ürün arıyorsanız bu ürünü kesinlikle tavsiye ederim.Bu serinin Yüz Temizleme Jeli de mevcut ikisini birlikte kullanarak daha etkili sonuçlar elde edebilirsiniz. Bu ürünü kişisel bakım mağazalarında (Gratis,Watsons,Rossman, T-shop gibi) 10-15 lira arası fiyatlarda bulabilirsiniz.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur,
Beğendiyseniz beni G+ , Bloglovin ve İnstagramdan takip edebilirsiniz, tüm hesaplardaki ismim ''makyajlarlayasiyorum'' :)
Hepinize mutlu,sağlıklı günler diliyorum, hoşçakalın :)

5 yorum:

  1. Blogunuzu naslıl takıb ede bılırım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni sağ tarafta bloglovin, google+ ve instagram hesaplarımdan takip edebilirsiniz :)

      Sil
  2. Normalde yüzüm makyajsızken de temizleme amaçlı silsem zararı olur mu sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır zararı olacağını düşünmüyorum. Ama bunun için günlük yüz temizleme ürünleri kullanmanız daha faydalı olacaktır :)

      Sil
  3. Benim cildim tahriş oldu temizleme suyundan ne yapabilirim

    YanıtlaSil