20 Temmuz 2014 Pazar

Mac False Lashes Extreme Black Mascara İncelemesi

Merhabalar :)
Bugün bol fotoğraflı bir inceleme yazım var, Mac False Lashes Extreme Mascara'yı inceleyeceğiz. Çoğunuzun aklında Mac'in maskaralarda biraz daha geri planda kaldığı düşüncesi olduğunu biliyorum. Bakalım öyle mi ? Haydi incelemeye...


Öncelikle görünüşünden bahsedelim, görünüşü gerçekten çok hoş diğer Mac maskaralardan farklı bir görünüme sahip. Böyle farklı görünümde olan ürünleri seviyorum ^.^ Siz de farkettiniz mi bilmiyorum Mac far, ruj ve allık konusunda çok ön plandayken maskara  konusunda çok geri planda. Ben de maskara arayışı içindeyken merak edip Mac'e gittim. Denediklerim içinde en beğendiklerimden biri bu üründü, bir cesaret biraz da merakla alıp çıktım ürünü.
Bendeki extreme black ürün yani daha yoğun siyah. Her şeyden önce benim gibi gözleri hassas olanlar için birkaç bilgi vermek istiyorum. Benim gözlerim hem kirpik dökülmesi açısından hassas, hem de kirpik diplerime maskara bulaştırdığım an kızarıp sulanmaya, yanmaya başlar. Bu ürün bende kirpik dökülmesi yapmadı, extreme black (daha yoğun) bir ürün olmasına rağmen kirpik dökülmesi sorunu yaşamadım.Fakat maskarayı çok dipten sürüp kirpik diplerime bulaştırdığım an gözlerimden yaşlar akmaya başlıyor çünkü gözlerimi yakıyor, bu yüzden dikkatli sürmek gerekiyor. Ağırlık yapma konusuna gelecek olursak, ilk uygulandığı dakikalarda bir miktar ağırlık yapıyor ama bir süre sonra ağırlık hissi ortadan kalkıyor.

Fırçası gördüğünüz gibi oldukça sık yapılı bir kıl fırça. Bu maskara benim aldığım ilk kıl fırçalı maskara ^.^ Kıl fırçalı maskaraları karşı bir ön yargım vardı bana kirpikleri yapıştırıyor gibi geliyorlardı. Tabiki silikon fırçalı maskaralar gibi tek tek ayıramıyorlar ama aşırı miktarda bir yapıştırma yapmadıklarını gördüm.Bu şekilde ön yargım da kırılmış oldu :) Ürüne gelirsek,adından da anlaşılacağı gibi takma kirpik etkisi vaad eden bir ürün. Peki takma kirpik etkisi veriyor mu ? Evet veriyor. Ama bu etki değişik bir etki az sonra fotoğraflarda görüceksiniz, kirpiklerinize bakanların hepsi kirpiklerinizi takma kirpik sanmıyor, verdiği takma kirpik etkisi şu ; takma kirpiklerde olduğu gibi kirpik diplerinizi yoğun gösteriyor ve kirpik bitiminizdeki kirpiklerinizi daha uzun göstererek sıralı bir görünüm oluşturuyor. Kirpiklerinize yoğunluk ve siyahlık veriyor. Ama bana göre kesinlikle kirpik kıvırıcı ile kullanılması gereken bir ürün. Çünkü kirpikleri kıvırma ve kaldırma özelliği sıfır. Ben henüz kirpik kıvırıcı edinmediğim için fotoğraflarda kıvırıcı kullanılmamış halini görüceksiniz.Kirpikleri pek fazla yapıştırmıyor güzel bir yoğunluk veriyor Peki bu rimeli kimler kullanmalı ? Kirpikleri dümdüz olan arkadaşlar kesinlikle uzak durmalı yada kirpik kıvırıcı kullanmalı. Kirpikleri kendinden kıvrık olan arkadaşlar bu maskara sizin için. Burdan arkadaşıma da seslenmiş olayım, Sinem bu maskara tam sana göre :)

Gördüğünüz gibi kirpikleri kıvırma özelliği olmadığı için benim kirpiklerimi olduğundan daha kısa gösteriyor. Alttan ve üstten bakıldığında uzun ve yoğun kirpikler görünürken, karşıdan bakıldığında kısa kirpikler görünüyor.Verdiği yoğunluk güzel ben yeterli buluyorum, kıl fırça olamasına rağmen gayet güzel ayırıyor pek fazla yapıştırma yapmıyor. Kirpikleri kalıp gibi sertleştirmiyor, topaklanma yapmıyor. Simsiyah olmasına rağmen gayet doğal ve esnek bir görüntüsü var,fazla ağırlık yapmıyor. Fotoğrafları eyeliner kullanmadan çektim çünkü eyeliner, maskara fotoğraflarında yanıltıcı etki yapıyor, siz de maskara alışverişlerinize eyelinersız gitmelisiniz. Mac False Lashes Mascara bana göre kirpik kıvırıcı kullananlar ve kirpikleri kendinden kıvrık olanlar için çok güzel bir ürün.


Genel olarak beğendiğim bir ürün ama bir daha 65 lira verip alır mıyım bilemiyorum çünkü bende yarattığı etkileri daha uygun fiyatlı bir maskarada da bulabilirim. High-end bir markadan rimel almak istiyorsanız bu rimele şans verebilirsiniz gayet güzel bir ürün, denemek için bir Mac mağazasına uğrayabilirsiniz, sizinle ilgilenip denemek istediğiniz ürünü uyguluyorlar.
Umarım beğendiğiniz bir yazı olmuştur,

Beğendiyseniz ve yazılarımı sürekli takip etmek isterseniz sayfamın sağ tarafındaki butonlarla G+ ve Bloglovin 'den takip edebilirsiniz :)
Kısa ürün incelemeleri ve yaptığım örnek makyajlar için beni İnstagram 'dan takip edebilirsiniz, onun da butonu sağ tarafta bulunuyor İnstagram adım '' makyajlarlayasiyorum '':)
Hepinize mutlu,sağlıklı,huzurlu pazarlar diliyorum,
Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder