10 Temmuz 2014 Perşembe

L'oreal Paris Elseve Extraordinary Oil İncelemesi

Selam :)Biraz da saç bakımından söz etmek istedim :) Bugün, yeni çıkan ve adından sıkça söz ettiren saç bakım yağı L'oreal Paris Elseve Extraordinary Oil 'i inceleyeceğiz. Övgüleri gerçekten hakedip haketmediğini merak ediyorsanız buyrun incelemeye...



Birçok blogger arkadaşımın öve öve bitiremediği bu saç bakım yağını ben de denemek istedim ve hemen bir tane edindim.Sanırım 5-6 kez kullandım ve artık yorumlamaya hazırım.Öncelikle en en en beğendiğim yanı cam şişe içinde olması ! Cam şişeli ürünlere karşı ayrı bir ilgim var ve sağlık açısından da plastik şişelere göre daha iyi olduğunu bilmeyen yoktur sanırım.Bu ürün de kalın bir cam şişe içerisinde.Hem çok şık bir görüntüsü var hem de daha sağlıklı,bu yönüyle benden hemen bir artı puan kazandı ^.^
Ürünün iki çeşidi var biri normal saçlar için diğeri ise boyalı saçlar için.Bendeki normal saçlar için olanı, boyalı saçlar için olan ürünün pompa kısmı kırmızı. Ufak çaplı bir kilit sistemi mevcut pompa kısmını sağa çevirerek kilidi açıyorsunuz tekrar sola çevirdiğinizde ise tekrar kilitleniyor. Her saç tipine uygun bir ürün ve çiçek özlerinin yağlarını içeriyor.Ürünün vaadi ise saçı ağırlaştırmadan canlandırarak ipeksi bir doku elde etmek.Şimdi kullanımı ve bendeki etkilerine geçelim...
İçeriği ve kullanım önerileri bu şekilde.Ben duştan sonra saçlarım ıslakken tarama esnasında 2-3 pompa elime sıkıp saçlarıma uygulayıp tekrar tarayarak dağıtıyorum.Zaten sıkar sıkmaz çok hoş ve çok kalıcı bir çiçek kokusu etrafı sarıyor.Ben odamda bunu kullanırken annem salondan gelip ''ne sıktın'' diye sordu o derece :) Saçlarımı kuruttuktan sonra da aynı şekilde 2-3 pompa elime sıkıp saçlarıma tarakla yediriyorum. Kokusu çok ama çok hoşuma gitti saatlerce saçlarımda kokuyor ben çok beğendim.Saçlarıma olan etkisi ise genel olarak güzel ıslak saçta taramayı kolaylaştırıyor kurutma işleminden sonra ise saçtaki kabarıklığı alıyor,parlaklık ve canlılık veriyor. Vaad ettiği gibi ipeksi saçlar elde etmenizi sağlıyor.Yani bu ürünün vaadleri doğru ve tutarlı :) Saçları ağırlaştırmıyor hatta hafifleştiriyor ipeksi ve hafif saçlara kavuşturuyor beni,ben çok sevdim bittikçe alacağım ürünler arasına girdi :) Bunların dışında bir güzel yanı da bereketli olması benim gürlükten taşıyamadığım saçlarıma 2-3 pompa yetiyor beni uzun süre götürecek gibi.Sanırım bu ürünün hiç bir kötü yanı yok :)
Bana göre dört dörtlük bir saç bakım ürünü kesinlikle tavsiye ediyorum.Sevmediğim hiç bir yanı yok benim favori ürünlerim arasına girdi,bittikçe alacağım kesin :) Ürünün 100ml fiyatı 19,90 , şu an Gratis Card ve Watsons Card 'a özel indirimde 9,90 'a satılıyor bu kampanya devam ediyorken mutlaka bir tane edinin pişman olmayacağınıza eminim :) Umarım beğenmişsinizdir ve faydalı bir yazı olmuştur :)
Beğendiyseniz blogumu G+ ve Bloglovin'den takip edebilirsiniz,
Herkese mutlu,huzurlu günler diliyorum,
Hoşçakalın :)



2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Siz söyledikten sonra ben de gittiğim bir gratiste baktım ben de göremedim :/ Kaldırılacağını sanmıyorum yakın zamanda gelecektir :)

      Sil